Direct contact? Bel: 0348 - 411 587

HomeZoek&Info ANBI'sANBI publicatiepagina

Waarom alleen een ANBI Publicatie pagina op Transparante-Stichtingen

U wilt uw tijd en middelen besteden aan goede doelen. Wij kunnen u daarbij ondersteunen met alleen de ANBI Publicatie pagina,

Waarom maken meer dan duizend ANBI instellingen al gebruik van Transparante Stichtingen sinds 2012:

• Zeer gebruikersvriendelijk voor ANBI's zonder website, maar óók voor ANBI's met een website.
  • Uw krijgt een eigen internetadres, dat u kunt doorgeven aan de Belastingdienst.
  • Zelf bepalen hoe u uw sponsoren, geïnteresseerden en belanghebbenden informeert over uw gegevens.
  • Geen belangenverstrengeling. Uw gegevens worden niet doorverkocht of gebruikt voor andere activiteiten. Écht onafhankelijk.
  • Beveiligd en 7 dagen/24 uur voor u toegankelijk.
  • Het tarief voor een jaarregistratie bedraagt € 49,44 excl. BTW.
(Op deze site kunt u ook bekijken hoe eenvoudig u bij Transparante-Stichtingen een hele website kunt opzetten.)