Direct contact? Bel: 0348 - 411 587

HomeHoe het werkt

In 3 stappen eenvoudig een website voor uw stichting opzetten

Stap 1 - Instellingen

Instellingen Transparante StichtingenHier kunt u de naam van uw stichting invullen en past u de instellingen voor de beveiliging en privacy aan. In deze stap kunt u een logo, uw contactgegevens en social media pagina's plaatsen.

Via de geplaatste icoontjes kunnen de bezoekers van uw site direct naar bv uw Facebook- of Twitter account gaan.

Toevoegen andere beheerders
Het is mogelijk om andere (vrijwilligers) toegang te geven om uw site te beheren/onderhouden. Zij kunnen dan ook teksten schrijven, documenten en foto's plaatsen. Het eigenaarschap van de website s eenvoudig over te dragen aan een van de andere beheerders.

Tevens heeft u de mogelijkheid om op elk gewenst moment het complete eigenaarschap van de website over te dragen aan een van de andere beheerders.

Stap 2 - Vormgeving

Kies de uitstraling voor uw stichting. Wordt het zakelijk of toch een meer persoonlijke uitstraling.

U kunt een eigen omslagfoto plaatsen. De kleuren van uw pagina's, teksten en lettertype zijn aan te passen aan uw logo.

Stap 3 - Bewerk pagina's

Bepaal welke pagina's/ modules u wilt gebruiken en ik welke volgorde u ze wilt tonen.

De namen van de pagina's zijn hierbij aan te passen

Nieuw onderdeel toevoegen

Via Nieuw onderdeel toevoegen kunt u alle pagina's voorzien van tekst, foto's, modules zoals ANBI publicatie, veel gestelde vragen en nieuws.

De modules: veel gestelde vragen - nieuws - projecten/activiteiten zijn onder een aparte beheerfunctie eenvoudig op te zetten en te onderhouden.

Voorbeeld van plaatsen van een nieuwsbericht

Weergave van nieuwsbericht op de website

overzicht nieuwsberichten

doorklikken naar volledig artikel